Киев

0
235

Згідно різних досліджень, майже половина українських учнів початкової школи відвідує додаткові заняття і, так звані, «нульовки», де з допомогою вчителя поглиблюється вивчення того чи іншого предмета. У Європі вже давно відмовилися від того, щоб перезавантажувати дитину під час навчального року. Чому нам слід взяти цей зарубіжний досвід — читайте на Киев

Суботні та недільні дні — саме завантажений час. На шість учнів тут — один консультант, який допомагає з навчанням. Раніше заняття з репетитором були прерогативою привілейованих. Нині ж навіть ті, у кого дуже скромні доходи, відправляють дітей до центрів, ходять роками, двічі на тиждень. Хоча послуга не дешева: еквівалент 150 доларів на місяць. А сім’ї без матеріальних проблем наймають ще й індивідуальних репетиторів.

Додаткові заняття, на думку батьків, впливають на майбутній вступ дитини. Дійсно, за даними англійців, 2/3 учнів, які відвідували додаткові заняття, вступали без проблем у вузи. 14% школярів, що проходили тільки основи шкільної програми і не мали можливості відвідувати курси або займатися з репетитором, вступали в «внз» в минулому році.

За даними компанії Nexus Link, діти з малозабезпечених сімей мають більш слабкі комунікативні навики і бояться відповідати на уроках, в той час, як їхні однокласники, з сімейним рівнем доходу «середній плюс» проявляють себе активніше, навіть якщо не впевнені в матеріалі, який доповідають вчителю.

Експерти вважають, дитина з будь-яким рівнем доходу сім’ї повинна мати простір для самовираження.

У Лондоні, наприклад, пропагують ідею грантів для навчання перспективних школярів з бідних сімей. Крім цього, приватні агентства також виділяють кошти для того, щоб нагородити талановитих дітей.

Тому, у Великобританії система освіти відмовилася від класичної системи додаткових занять, перетворивши її на бонусну для дійсно талановитої молоді.

ПОДЕЛИТЬСЯ
Предыдущая статьяХарьков
Следующая статьяЧерновцы

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here